tisdag 17 maj 2016

Guest artist Annika Windt of Sweden :-)

Bara tvungen att berätta.....
Jaha, då har man blivit inbjuden till att medverka på en sommar "camp" för lite yngre barn. Så roligt! Det är en väninnan till mig som har "campen" och jag skall få vara med på fredagen den 24 juni, så vad passar inte bättre än att fira midsommar eftersom det är midsommarafton!
Snacka om att jag kommer få prestationsångest när hon har skrivit: Guest Artist Annika Windt of Sweden....
Jag kommer prata om Sverige och bjuda på hemmabakade kanelbullar och så kommer vi fika på prinsesstårta och dansa kring midsommarstången som jag och Johan kommer sätta ihop dagen innan.

Inte nog med det, så kommer vi även ha en midsommarfest som förra året så det kommer att bli en toppenrolig dag ser redan fram emot den även om det är över en månad kvar!




kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar