tisdag 3 maj 2016

Åh så trötta vi är....

En tidig måndag morgon, klockan ringde 05.15. Flyget gick 09.30 från Landvetter flygplats med mellanlandning i Stockholm.


Sista måltiden i Sverige för denna gång. Frukost på flygplatsen.

En lång flygresa och lite lagom jetlagade landade vi vid 15 tiden amerikansk tid. (då var klockan 21 i våra kroppar och huvuden).
Efter avlämna av alla barn var det bara att försöka hålla sig vaken. phuu!
Jag kämpade på med att åka och handla lite mat, bakade kanelbullar (inte för den sakens skull att jag bara kände för det utan såg i min kalender att jag lovat lämna in en hög svenska kanelbullar till barnen skola på tisdag morgon då de har "teacher appreciation"). Inte nog med det så var jag inbokad för lite slingor med frissan och mina vänner här. Men denna gång blev det inget vin för min del, behövdes liksom inte kände mig bra berusad ändå.
Kl 20.30 gick ögonen i kors och jag somnade mer eller mindre innan jag hann i säng. ( då var kl i kroppen 02.30 på tisdags morgonen)  Jag klarar inte längre att vara vaken i nästan ett dygn, är nog för gammal för det :-(

Idag (tisdag) har barnen varit i skolan, Johan på jobbet och jag har "jobbat" i skolan i tre timmar. Alla nöjda med att vara tillbaka igen men sååå trötta vi är. Blir nog en tidig kväll i dag med.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar