torsdag 29 mars 2018

Semesterdags

Igår kväll var jag ute på partaj. Det var Rivervale PTA som hade anordnat en Comedy night med mat och dryck. Var längesedan jag hade så ont i mina käkar. Som jag skrattade!! Det var två stå-uppare som var där, en brittisk kvinna och en medelålders man. Båda var roliga fast på sitt eget sätt. God mat och naturligtvis god dryck ;-)
Över 200 personer var där både mammor och pappor, 76 olika vinster men tyvärr gick jag inte hem med någon vinst denna gång.


Några av vinsterna som var skänkta från olika företag.
Vissa korgar hade ett värde av 539 dollar. Inte illa...

Min väninna Kim

Buffé mat till förrätt och middag



Efterrätten som kom till kaffet!!






Idag packas det för fullt. Barnen är lämnade på sina skolor och första morgonpromenaden med Harry är gjord. Johan jobbar hemifrån idag tills han skall hämta upp barnen från skolan efter lunch ( vi hämtar ut dem 1,5 timma tidigare idag) för vi skall dra till varmare breddgrader i några dagar.
Skall hinna med två promenader med Luna innan vi åker mot flygplatsen och lämna av Harry som skall stanna i vårt gamla hus på Berkshire rd (hos Mona)

Bilden lånad från nätet!
Men hoppas på att få uppleva och njuta lite av ovan bild. 


Se upp Key West here we come!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar