tisdag 27 mars 2018

Pyjamaspromenad

Idag kom då dagen D då jag antagligen inte bryr mig längre....
Vad undras nu kanske. Vet inte om det är för att jag är över 40 år eller om jag har blivit "smittad" av alla dessa amerikaner. 
Så här såg jag ut när jag gick på kvällspromenad med Harry. Och det vara inte mörkt ute även om klockan är 18.30. Jag har alltså några slags kängor för allväder, Sverige raggsockar gjorda av svärmor och ett par pyjamasbyxor. Till detta tjock vinterjacka, mössa och leopardmönstrad sjal. Hmmm. Det är nästan så jag själv börjar undra om jag håller på att bli tokig. Kan säja som så att även om jag vanligtvis bor på lilla mysig kustsamhället Ellös så hade jag aldrig klädd mig så här bland människor och i dagsljus. 
Men, men jag bjuder på dessa bilder bara för att jag kan!! Hahaha







kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar