tisdag 21 juni 2016

Poolhäng med kompisar

Gästerna hann precis åka och det var dags för kompis- och poolhäng. Både Jakob och Alva hade två kompisar var över idag på poolhäng.

Själv tvättar jag och röjer efter att våra gäster åkt vidare. Och så har jag börjat min planering inför nästa evenemang. MIDSOMMAR! Har sedan tidigare hunnit baka 3 rulltårtor som ligger i frysen och väntas på att plockas fram. Idag har jag hittills hunnit baka ytterligare 4 stycken sen tog bakpulvret slut...grrr. Det blir till att åka och handla bakpulver för det fattas några rulltårtor.

Skön dag som bara flutit på utan några större problem förutom att en liten "chipmunk", jordekorre smet in i köket/vardagsrummet. Tur att det var en hel del ungar här som kunde hjälpa mig att få ut
den ur huset.


Det var inte den här, men så här ser de ut!

Har alltid problem med att komma på vad som skall göras till middag men tror jag kommit på det för denna gång. Det kommer blir ängamat soppa ikväll. mums!

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar