tisdag 21 juni 2016

Point Pleasant Beach

Johan tog ledigt från jobbet på måndagen (igår)  då vi hade planerat att åka ner till stranden med Martin och Melina och barnen för att hänga där hela dagen.

Innan alla hade vaknat smög jag och Melina iväg och åkte upp till gymmet för att ta en Yoga pass. Väldigt skönt att starta morgonen med Yoga och kul att få visa Melina var jag håller till under mina dagar då barnen vanligtvis är i skolan (dock inte nu då det är sommarlov, jippi!!)
Melina som är lite av ett proffs på Yoga, hon är Yoga instruktör vid sidan om sitt vanliga jobb, så det var lite av en utmaning för mig att ha med henne på passet men jag tror jag skötte mig hyfsat i alla fall. Man är ju inte vig som en katt längre ( inte för att jag någonsin har varit det... hahaha) men har ju trots allt gått på yoga i snart två år nu och känner att jag börjar i alla fall få kläm på hur man skall stå i de olika positionerna :-)

När vi kom tillbaka från Yogan så hade killarna fixat det mesta, alla barn var mer eller mindre färdiga för dagens utflykt och bilarna var nästintill packade. Sagt och gjort efter att jag och Melina slängt i oss lite frukost begav vi oss söderut. Dagens mål var "Point Pleasant Beach".

En härlig dag på stranden med mycket sol ( nästan lite för mycket för en del...) och lite uppfriskande havsband och lite olika lekar och grävande begav vi oss hemåt igen för lite middag och vin på altanen. Barnen poolade ytterligare när vi kom hem, tror nästan att det är fiskar eller något sådant för jösses vad de tillbringar mycket tid i vattnet. Lite konstigt att det är så svårt att duscha ibland...hmmm.

Martin och alla hans töser!

Det grävs och det surfas...

Badas....

Byggs sandslott!

Blir nedgrävda....

Surfas mer...





Kompistid!  Johan och Martin!



Barnarbete? Pappa Martin får massage på ryggen!


En skön dag tillsammans med fina vänner, kan det bli bättre?

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar