tisdag 9 maj 2017

Smorgasburg

Lördagen började ganska bra, solen försökte skina igenom molnen så jag och Milla, Jakob och Clara bestämde oss för att ta bilen in till Williamsburg för att gå på Smorgasburg, en stor matmarknad där olika företag/restauranger står och lagar mat och så kan man köpa mat från olika länder och olika smaker. Fantastiskt ställe! Vi klarade oss i från regnet men det blev aningen kyligt ett tag.








Dessa coola tjejer spenderade vi dagen med!


Hmmm, är de goda eller goda???


Min lilla pojke!


Nu är både jag och syrran kortare än Jakob!

Alva stannade hemma för hon skulle på en boksignering igen med två kompisar så hon blev upphämtade av en annan mamma som tog dem till och från bokaffären. Johan tog Harry upp till veterinären igen för en liten check på hans sår. Han hade börjat visa intresse för såret och slickat sig lite. Men allt hade sett bra ut, men för säkerhetens skull fick han en "dumstrut" att ha på sig när ingen är med honom. Typ när han ligger i buren och sover och han kanske har lite tråkigt. Då är det lätt att man slickar på såret för det har börjat att klia nu då det läker sig. Han var inte glad på Johan :-)

Inte speciellt glad precis!

På eftermiddagen åkte jag och syrran och Alva och Clara upp till ett mall. Tjejerna klättrade i den fyra våning höga klätterbanan medan jag och syrran gick i lite affärer. Clara hann även med lite poolbad.




På kvällen åkte vi bort till samma restaurang där vi träffade Gene Simmons hösten 2014. 

Syrran och Fredrik sitter och pratar med Gene Simmons! ( okt 2014)

Gene Simmons med Fredrik och jag och Jakob i bakgrunden:-)


På söndagen åkte vi ut på frukost/ brunch på en diner. Tyvärr gör vi det allt för sällan, bara när vi har gäster. 
Sen på eftermiddagen var det dags att köra dem till flygplatsen igen. 5 härliga dagar som tog slut alldeles för fort. Glad att det bara är 6 veckor kvar tills vi ses igen i Sverige!

kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar