tisdag 14 april 2015

Vad vi längtar!!!

På torsdag om endast två dagar kommer min syster yster hit igen för andra gången. Denna gång lämnar hon mannen och töserna hemma och tar med sig en väninna. Skall bli urmysigt att få chans att rå om dem om bara för fem dagar. Det kommer säkert bli shopping, god middagar, lite vin kanske och så Manhattan.

Min Syster!

Jag längtar efter min man också, Johan, som varit i Sverige med jobbet i nästan två veckor. Han har jobbat, träffat familjen, träffat vänner och fixat med huset på Ellös så det är i toppskick när jag och barnen kommer hem för lite semester i sommar. Det bästa av allt är att min lina och knopp till flaggstången är fixad. Jag som älskar att flagga måste ju om nåt kunna flagga när jag kommer hem.
Sen är det ju så att det brukar paja en del saker när han är borta så även denna gång... Denna gång var det inte bilen utan toan på gästtoaletten så den får han fixa direkt när han kommer på torsdag eftermiddag för på torsdags kväll kommer det gäster:-)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar