lördag 4 april 2015

GLAD PÅSK

Idag är det påskafton, så på frukosten målade vi ägg till varandra. Johan fick av Jakob ägg med svenska flaggan, Alva fick ägg med kyckling av mig, Jakob fick ägg med ägg och påskhare på av Alva och jag fick ett ägg med en engelsk farbror med hörapparat av Johan ( typiskt påsk inspirerat ägg)

Alva är nu på väg till kakförsäljning med "Girl scouts" och sen vidare på äggjakt hemma hos en kompis. Johan flyger till Sverige i em, hoppas det hinns mojna lite tills dess. Själv skall jag väl försöka få med mig Jakob ut på en promenad vi får väl se hur det går med det...hmm

Koncentration




Johans ägg från Jakob

Alvas ägg från mig

Jakobs ägg från Alva


Mitt ägg från Johan, hmmmm

Naturligtvis fick de lite påskägg också, inhandlat häromdagen från Chokladfabriken i Westwood.

Kaniner och morötter äter man här....




Satte lite påskblommor utanför dörren igår får se hur länge de får stå kvar för alla rådjur, harar, ekorrar och andra djur.




GLAD PÅSK alla vänner!!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar