måndag 1 september 2014

Kärt återseende

Efter nästan exakt 20 år blev det ett kärt återseende.
I lördags var vi bortbjudna till Kathy och Gene mina "värdföräldrar" under mitt år i New York som aupair 1993-1994, de såg nästintill likadana ut nu som då bara lite äldre kanske....
De bor kvar i Irvington NY men i ett större hus.


Huset jag bodde i, 11 Janet Terrace. Mitt sovrum var på övervåningen, gavelfönstret samt fönstret längst till höger på framsidan.

Huset de bor i nu...

Mästerkocken ;-) Kathy samt Gene.


Jakob och ALva uppskattade både den varma poolen och bubbelpoolen.

Sofforna som de köpte till det gamla huset, våren 1994....





Söndagen spenderade vi hemma i lugn och ro. Lite bullbak för mig och lite chokladbollsbak för Alva. Båda blev lyckade och supergoda!


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar