tisdag 23 september 2014

Bara tjejligan hemma :-)

Johan är i Sverige denna vecka och Jakob är iväg på Frost Valley resa med alla 7th graders i skolan. Det är som en skolresa med övernattning där de skall göra olika gruppövningar, äventyr och ha en en massa kul saker för sig. Jag antar att han kommer vara supertrött i morgon när jag hämtar hem honom igen.
Så i kväll är det bara jag och Alva hemma och myser!

Vi har haft en ganska jobbig helg, jag har haft superont i halsen nästan så jag trodde att det var halsfluss. Men det var nog ingen för jag fick ingen feber eller förkylning bara väldigt ont i halsen. Är nu på benen igen och mår nästan som vanligt....
Jakob har legat däckad hela helgen med hög feber men ingen halsont, ingen förkylning eller något annat. Konstigt, men det var nog bara vila som behövdes för efter 3 dagar i sängen var han igång igen men har fortfarande inte blivit helt bra i fötterna.

Så med sakta lunk i söndags och med bara några 100 meter till vår lilla marknad fick vi en liten försmak på hösten som kommer sakta men säkert. Idag är det ca 20 grader igen och solen skiner från klarblå himmel:-)

Vackra höstfärger!


Helgens inköp av lokalodlade grönsaker från vår lilla marknad.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar