torsdag 6 september 2018

Honor student i år igen!

Precis hemkommen efter att ha varit med på frukosten på High school i år igen. Denna frukost är för de elever med familjer som har blivit utnämnda till Honor student. Jakob är det denna gången också. Bra jobbat Jakob! Vi är så stolta över dig!

Lagom trötta kl 07.15 på morgonen

Igår fick jag tummen ur och satt upp några utav mina fotografin som jag hade med på utställningen. Två hamnade i matsalsrummet och två ovanför Johans farfars gamla skåp. Så nöjd!





Lite svårt att fota dessa tavlor i matsalsrummet pga fönstren i bakgrunden.
Men men nu hänger de där!







Idag den 6 september fyller två av mina amerikanska väninnor år ( Wendy och Michelle) och jag har faktiskt en svensk väninnan som jag känt sedan urminnes tid och gått i skolan med som också fyller år idag, Grattis Therese!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar