fredag 19 februari 2016

Poolen

Fredag, jippi!
Denna vecka gick så fort eftersom barnen var lediga från skolan måndag och tisdag. Ibland är det skönt att veckan rullar på, för det blir allt mycket läxor för barnen och då är det skönt att de får helgen att vila upp sig på.

Jakob skall iväg på ett överraskningskalas i kväll till en tjejkompis och vi andra skall nog bara ta och mysa, kanske tända en brasa för här är allt bra ruggigt och kallt.
Satt ute i solen några minuter igår em innan jag tyckte att det var alldeles för kallt och fick gå in igen. Eftersom jag varit iväg hela förmiddagen, så fick jag flytta ner en stol till poolområdet för det var endast där solen fanns kvar. När jag satt där och tittade ut över poolen så såg det ganska trist ut, en stor grön/grå presenning som täcker allt. Jag försökte drömma om en turkos, läskande pool istället med det hjälpte inte. Förra året öppnade vi poolen i mitten av april, vi får väl se hur det blir med den i år....

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar