lördag 30 maj 2015

Sol, sol och ännu mer sol

Veckan har bara flugit fram. Strålande sol och väldigt varmt, närmare 30 grader varje dag.

I tisdagskväll hade Alvas skola konstutställning så då var jag och farmor Laila med och tittade.



Henna målning av Alva

På onsdagskvällen hade kören och bandet på Alvas skola Roberge vårkonsert. Så då var vi där igen och tog även med oss Johan, farfar Dag, och Jakob.

Jag har hunnit med fem olika träningspass denna vecka, Yoga, total vision 2 ggr och två svettiga långpromenader i denna hetta.
Så nu närmare jag mig mitt mål med 83 utav 100 träningstillfällen innan midsommar. Med 17 tillfällen kvar har jag insett att vissa dagar kanske kommer kräva två träningstillfällen för att hinna med innan midsommar. Vi får väl se om jag hinner.... ( så om ni ser någon kuta omkring som en yr höna dagen innan midsommar så är det väl bara jag som försöker samla ihop mina tränings tillfällen, hahahaha)

Om några timmar åker farmor och farfar hem till Sverige och vi får vänta nästan 2 veckor på näsa besök.... Då kommer faster Elisabeth (Johans syster) och kusinerna Jonathan och Lilly. Så om vädret håller i sig blir det nog både en och två och tre poolhängstimmar.

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar