tisdag 30 januari 2018

SWEA tackmiddag

Förra veckan var det tackmiddag för oss som har hjälpt till som volontär inom SWEA förra året. Trevlig förmiddag med många damer i varierande ålder. Harry var hos Missy och Joanette och Mona hjälpte mig med Luna.
Jag har en svaghet som jag vet om och det är att säga nej. Jag vill alltid alla väl och brukar väl kunna fixa det mesta. Även denna gång hade jag svårt att säga nej...Hmmm. Har blivit tillfrågad om jag skulle kunna tänka mig att bli Vice ordförande ( vice president) för SWEA New Jersey. Årsmötet är om några veckor så vi får se hur det går...







Johan var i Charleston hela förra veckan, då passade jag på att fixa mitt hår, gå på massage :-)
Ibland är det skönt att vara några dagar ifrån varandra så man får chans att längta efter varandra. Över  27 år tillsammans och fortfarande min bästa vän och mannen i mitt liv!

På fredagen blev det packning inför vår skidresa, Harry stannade hos Tammy och hennes familj i Hillsdale. De har två små hundar som Harry älskar.

kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar