fredag 2 juni 2017

Grabbkväll

Johan hade några kollegor hemma i onsdagskväll. Som tur var så var det fint väder så de kunde hålla sig på utsidan. Lite grillning och öl och allmänt killsnack kan jag tänka mig. Jag hade bara förberett allt och höll mig mestadels därifrån. Var bara ute och hälsade på alla, jag hade ju min tennis och tänka på....




Harry har denna vecka fått ett säkerhetsbälte som man knäpper i det vanliga bältesspänne. Funkar perfekt då det är lite halvlånga resor fast fortfarande i närområdet då han inte behöver ligga i buren längst bak i bilen. Han säger vaken bu eller bä till selen/bältet så det är ju bara att köra på.





Igår var jag och Agneta och Harry ute på en promenad längs Hudson River. Väldigt skönt för det var perfekt väder och strålande sol. Agneta hade t.o.m köpte med sig sallader till oss så vi tog tillfället i akt att luncha på en parkbänk.




Idag har jag haft sista serveringen av lunch/ glass på Alvas skola för det här läsåret så nu får jag paus tills mitten av september.

Mitt kök ser just nu ut som kriget.... skall ha mellan 30-40 gäster som dyker upp om en stund. Först kommer barnen efter skolan med sina kompisar och sedan dyker resten upp vid 18 tiden. Och jag håller på att laga mat och baka. Jag är ju så snäll.....;-)

Fortsättning på festen följer....

kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar