måndag 12 juni 2017

50 års firande

I lördags var det Agnetas STORA dag, hon fyllde 50 år. Dagen började med att hon och jag åkte helikopter över Manhattan. Grymt kul även om det pirrade i kroppen. Så mäktigt att få se denna stad från ovan. Nu har jag både åkte under, på och ovan Manhattan :-)




Agneta redo för färden!

Vår pilot Brian!




På väg upp....





Governors island


Frihetsgudinnan 











George Washington Bridge


George Washington Bridge från ovan...











på väg ner för landning





Denna bild bjuder jag på...
Johan ville jag skulle ha Go pron på huvudet under resan.


På eftermiddagen möttes v upp i Central Park för en picknick och därefter gick vi vuxna till en Roof top bar, Bar 54.








Ola höll tal










Det ryker ur gatorna


På väg till bar 54



Hela gänget samlat










Min mojito!


Lite extra grattiskramar


Ola och Agneta!





Min man!

Vi var ganska högt upp....



Staden man aldrig tröttna på...


Superrolig dag med vackert väder och väldigt varmt.

kram kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar