söndag 25 oktober 2015

Ytterligare finbesök från Sverige

I fredags vid lunchtiden åkte jag in till Manhattan och hämtade AnnaKarin, Tony och deras barn. De skulle stanna över hos oss i en natt. Lite kort tid men allt är bättre än inget. Vi var alla superglad över att träffa dem och få chans att kramas lite. Lite grillat, glass och så lite vin.
Då de skulle iväg på ytterligare äventyr redan kl 05.00 på lördags morgonen och vi satt uppe till strax efter 01.00 så blev det bara några timmars sömn. Men vad gör väl det, vi får sova när vi blir gamla istället....

Igår (lördag) var det fotbollsmatch för Jakobs lag igen och Alva satt barnvakt på kvällen. Hon är riktigt duktig och stolt över att tjäna sina egna pengar.

Idag söndag hänger Alva med en kompis, Jakob har precis cyklat bort till sina vänner för en film eftermiddag och Johan grejar i garaget. Själv håller jag på att gör en lampskärm, vi får väl se hur det går med det. Och så har jag fixat årets Halloween pumpa.

När jag och Johan var och handlade förut så hamnade vi mitt i en inspelning om Bud light. Lite roligt!



kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar