onsdag 6 augusti 2014

Rivervale, NJ



















Här i Rivervale, NJ är det vi kommer att tillbringa våra nästkommande år.
Fler bilder kommer allt eftersom vi kommer i ordning. Väntar fortfarande på våra möbler både sjö- och flygfrakten.
Dagens prioritet har varit att uppdaterat mitt 20 år gamla "Social Security" kort. Har ju gift mig och lagt till annat efternamn sedan jag bodde här sist:-)
Vi får väl se om det dimper ner ett nytt uppdaterat kort om några veckor....

Igår så höll vi ( i detta läge min man;-) ) på att installera Internet i huset, inte det lättaste i ett land som är lite efter i utvecklingen...men det lyckades efter både en och två och tre timmar med telefonhjälp. Just nu så försöker vi (återigen min man) få igång TV samt telefon det återstår att se om det lyckas...

kram

Framsidan av huset!
 
Baksidan av huset!


Poolområdet!

1 kommentar: