torsdag 27 juli 2017

Simborgarmärket 2017

Simborgarmärketsdag på Ellös den 19 juli, vilket även är en av mina namnsdagar - SARA.
I kanske, kanske 19 tradigt vatten ( jag tänkte minst 23 grader när jag simmade och det var knappt det hjälpte för jösses vad kallt)  fixade jag simborgarmärket i år också. Jakob och Hugo hängde också på. Jakob fick även 10 års märket också, har simmat simborgarmärket 10 år i rad. Inte illa!

Årets märke var limegrönt, min favvo färg!


Harry fick en förmiddag med en jätte fin kompis, Viggo. De lekte och rullade runt och hade hur kul som helst. Tack Anneli och Sophie för lekstunden!







På kvällen hade vi planerat åka ut till en av öarna ute i Ellös fjorden och se solnedgången och grilla marshmallows. 


Ellös i bakgrunden



Lycka för Harry, springa lös på holmarna.

Då vi inte riktigt har tålamod att vänta på grillning hade vi tagit med oss kebabrullar!

För marshmallows grillningen

Här är alla holmar, Harry!








LOVE!





Mys!

Ellös!







Mys!









Äntligen lite eld...

Alva passade på att Yoga lite



Harry var nyfiken på elden och röken



Amerikanska i Sverige, hahahaha

Mys!

Mys!

Mys!



Äntligen dags för lite grillning...





Sälar på kobben på väg hemåt.

kram kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar