fredag 30 november 2018

Thanksgiving

Martin kom och gick. Fyra dagar gick alldeles för fort. Men killarna hann med en hel del, julshopping på orden state plaza där även jag var med och fick löst några av mina klappar. De åkte in till stan för lite "häng" på stan på fredagen innan det var dags att fira Thanksgiving, vilket vi gjorde dagen efter själva dagen D.
Familjen Schuits, våra holländska vänner var inbjudna till kalkon middag. Mycket trevlig kväll med om jag själv får säga det en mycket god kalkon.


Och jag hade på mig en byxdräkt.
Trodde aldrig det om mig, men här är beviset!

Kalkonbenen?

Själv kalkonen??? Hahaha

Här är underverket som smakade sååå gott!

På lördagen var killarna inne i stan igen och var på sin konsert och de var hemma mycket sent långt in på småtimmarna. Alva var med Nicole och Kelly på ett mall på eftermiddagen och så hängde tjejerna hemma hos Kelly på kvällen. Så jag och Jakob myste med en god film.

På söndagen var det promenadväder och så började jag att julpynta....

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar