söndag 7 oktober 2018

Harry 2 år

I tisdags var jag inne en snabbis till stan. En gammal väninna (som är nästan hälften så gammal som jag....hmmmmm), Carina och hennes kompis tillbringade en vecka inne i New York så naturligtvis ville jag träffa henne om än för en liten stund.
Sagt och gjort, på tisdagseftermiddagen åkte jag in till stan för att möta upp dem på lite fika. Barnen fick ta bussen hem från skolan.

Inte mycket trafik denna eftermiddag 

En fika på franska Balthazar i Soho.


Johan är kvar i Charleston tills på torsdag så han missade vår födelsedagssång och paket till Harry som på torsdagen den 4 oktober fyllde 2 år.


Födelsedagshatten på!







Den 4 oktober är ju även kanelbullens dag så jag och Jakob passade på att baka lite bullar på eftermiddagen.






kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar