torsdag 11 oktober 2018

Finbesök från Sverige igen...

Har vi väldens bästa vänner eller?
Våra vänner från Stockholm kom igår eftermiddag och stannar tills i morgon då de fortsätter sin resa söderut. Vilka tidiga julklappar vi fick!!! För det var så det kändes. Den ena efter den andra grejen plockades upp ur deras resväskor. Vi alla fyra känner att vi befinner oss i himmelriket!
Känner oss lyckligt lottade med så fina vänner!


Hushållsost, kaffe, lakrits, en massa fikagodis och inte minst julmust!!!!


Efter lite grillmiddag och rundtur i huset så drog jag och Pia hem till min väninna Wendy. Hon skulle kvällen till ära ha ett Norwex party hemma hos sig och jag visste att många utav mina vänninor skulle dit. Efter en stund med lite lagom jetlag och många nya intryck så såg jag att Pia höll på att slockna, så när min beställning var gjord drog vi oss hemåt och de gick och la sig direkt.

Då det idag är halvregnigt ute och min vänstra häl och högra höft fortfarande spökar lite grann blev det ett träningspass hemma idag istället. Harry min ständiga följeslagare passade på att gympa lite också, eller rättare sagt var han bättre på att strecka...hahaha




kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar