torsdag 10 maj 2018

PTA thank you dinner

I måndagskväll vara vi ute med Susanne på middag igen. Denna gång blev det Italienskt uppe i Park Ridge. Kvällen till ära satt vi ute och njöt av det sköna vädret.



På tisdagsmorgonen, 06.05, gick Johans flyg till Charleston. Det är bara att vänja sig för till hösten verkar det bli allt fler resor söderut. Vad det verkar som idag så kommer han nog tillbringa 1 vecka i månaden på det kontoret. Så är det när ens avdelning flyttar och man själv vill stanna kvar....

I onsdags morse var det dags för tennis med Kim igen. Inte lika varmt denna gången men lika trött för det blev jag. Men så kul det är!! Nu gäller det bara att vi håller rutinerna på 1 gång i veckan.
På kvällen var jag på årliga "PTA thank you dinner". Denna gång blev det allt lite sorgligt för det var min sista gång som jag kommer vara med. Då Alva slutar 8th grade i Holdrum School, och börjar Freshman year in Pascack Valley High school ( samma ställe som Jakob) Så får jag hålla mig till PFO ( Parent faculty organization) istället.
En avtacknings present fick jag efter 4 års trogen tjänst ;-)





I morse vaar jag och Joanette uppe i Rockleigh skogen och promenerade med hundarna. Skönt för dem att få springa lösa utan koppel. Vi träffa en hel hög med människor och hundar, alla hundar utan koppel. Vilket frihet för hundarna!




Ser ni Harry mellan stenarna i förgrunden?!


Har precis varit ute på en löprunda igen.... börjar allt bli tjatigt ;-) Barnen har ätit middag och strax skall jag iväg på min fotokurs igen. 




Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar