torsdag 15 december 2016

VOLVOs årliga julfest

Igår kväll var det dags för Volvos årliga julfest. I år var faktiskt respektive medbjuden. Inte illa!
Så det var bara att sätta på sig en finklänning och högklackat och snällt följa med. Nä, nu var det ju inte så att jag blev "tvingad" att följa med utan jag har "tjatat" på finansdirektören säkert mer än ett år om att vi respektive borde bli medbjudna och att det då skulle bli så mycket trevligare. Har ju under våra år här lärt känna några av fruarna till Volvomännen och de är riktigt roliga att umgås med.

Sagt och gjort, vi tog oss dit och de hade julpyntat i hela foajén med granar, julstjärnor, levande ljus och blommor. Ett band som skulle spela, två barer med diverse drycker, ett sushi bord ( för det är ju precis det vi äter på jul i sverige...hahaha), ett plock bord typ tapas och ett kaffebord med tusen sorters kakor ( nä, nu kanske jag överdrev lite men säkert 10-15 olika sorters kakor var det allt)

Och det blev väldigt trevligt, lite tal och god jul önskningar från ledningen på Volvo och lotterier ( ni som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR lotterier - tyvärr vann jag inte något och inte Johan heller för den delen), mycket mingel med många trevliga gamla och nya bekantskaper. God mat och dryck och faktiskt lite dans mot slutet av kvällen.


Denna bild är när de hade höstsmyckningen...

En av alla granar...

Jag och Nicole ( en Volvofru)

Tapas buffén

Bandet riggade när vi kom

Jag och Agneta och en Volvo XC90 i bakgrunden ;-)

Lite dans...

Mycket trevlig julfest som gärna får bli nästa år också!


Idag står det förberedning inför helgens julfester på schemat. Snön yrde i morse men nu skiner solen så vackert igen.


kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar