tisdag 20 december 2016

Avslutning Polisakademin

I söndags var jag och Alva på ett "mall" och gjorde lite julklappsinköp utan killarna. De åkte till Volvo för att greja lite med Johans bil och sen skulle de iväg och kolla på bio - Star Wars. Kan väl säga som så att jag började känna mig lite frysen och allmänt matt i kroppen under seneftermiddagen och kvällen. ( Och under natten bröt feber ut, frös hela natten)

Som vanligt, söndagen innan julhelgen, kom brandmännen med tomten på taket och vinkade till alla barn och delade ut godiskäppar.






Måndag morgon åkte Johan med jobbet ner till Georgia ( kommer hem på onsdag kväll igen) och jag vaknade som sagt upp med feber och ont precis överallt. Men det var bara att bita i det sura äpplet och köra barnen till skolan. Sen låg jag i soffan hela dagen och försökte kurera mig. Drack te, drack vatten och försökte vila så mycket jag kunde.
För på måndagskvällen ( igår) hade Alva sin avslutnings cermoni på polisskolan och eftersom Johan inte är hemma var det bara att åka dit med Jakob och kolla. Efter en dusch på eftermiddagen kände jag mig dock som en människa och orkade sitta där i 1,5 timmar och kolla på uppvisningen.






Lite nervös på väg upp på scen.




Duktiga Alvis!

Sen var det bara hem och lägga sig igen. Frös med sov hyfsat bra under natten. Vaknade dock idag (tisdag) igen med feber och halsont/ hosta. Tänker avvika dagen och ser hur jag mår i em, om jag inte är bättre så kanske jag åker förbi läkaren sen eller i morgon. Vill ju trots allt vara frisk igen tills på fredag då vi drar söder ut!

kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar