fredag 18 september 2015

Madonna

Igår var jag och Johan och ett par vänner till oss inne på Manhattan och såg på Madonna på Madison Square garden.

Första gången Madonna live, första gången i Madison square garden:-) Kan det bli bättre?

Vilken kvinna, nästan 60 år och fortfarande full av energi. Hoppade och skuttade och sjöng i ca 2 timmar i en fullsatt arena. Hade hoppats på att få höra några gamla godingar också och inte bara hennes nya låtar, och jag fick som jag ville. Mkt lyckad kväll.

På vägen från arenan blev jag och Johan ropade på, det visade sig vara en amerikansk vän till oss som var där i ett annat ärende men på samma plats samtidigt som oss. Kände mig nästan som en kändis när man tjingade på vänner inne i stan. Manhattan är ju trots allt ganska stor och det var hur mycket människor och bilar som helst utanför så hur stor är sannolikheten att möta någon man känner? Inte speciellt stor....










En riktig high kick!






Häftig avslutning.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar