torsdag 26 februari 2015

Tacka vet jag Hot detox Yoga

Det snöar igen, jag blir tokig!!!
Tur att det finns "Hot detox Yoga" som kan värma och mjuka upp en. Denna vecka har det blivit spinning samt Total Vision och lite styrketräning. Samt denna underbara Yoga, varför har jag aldrig lyssnat på alla andra? Är jag lite envis? eller är det så att Yogan inte har passat in i mitt liv tidigare? har det med ålderns att göra??
Skit samma, nu gör jag det och jag mår bra av det:-)
Och har idag avverkat mitt 30:de pass av 100 pass innan midsommar!!  Får se om jag hinner få ihop 100 stycken innan vi åkår hem till Sverige jag och barnen.

Inga stora saker denna vecka förutom att jag hade några Swea kvinnor här på kaffe och kanelbullar och visade lite smycken i tisdags. Mycket trevligt!

Hann igår med att ta Jakob till frissan, var mer än behövligt. Nu är han toppen snygg i håret:-)
Hade även den svenska aupairen här på kvällen på lite tacos, hennes år är slut om två veckor. Då skall hon resa runt i landet med en kompis 1 månad innan hon åker tillbaka till Sverige.

Skall strax iväg på en lunch med bästa Kim, vi skall mötas på mitt favvoställe i Westwood - Mezza.
Sen väntar Yoga för Alvis i eftermiddag och en inomhus fotbollsmatch för Jakob vid 20.04.
Så även denna dag är räddad....

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar