måndag 29 april 2019

Roadtrip igen... dag 1

Ja, då var det dags igen. Roadtrip som började i Denver Colorado. En femdagarstripp med många mil....

En flygresa från Newark-Denver = 4 timmar


Johan hade hyrt en bil i standardstorlek och när vi kom fram stod där en Minivan. Hahaha. Jag vet att Johan HATAR minivans bilar så även jag vilket gjorde att jag sa tvärstopp. Den kommer jag inte sätta min fot eller rumpa i. Sagt och gjort så gick vi tillbaka till disken igen och fick bytt till en vit och hyfsat snygg SUV istället. Skam den som ger sig. 
Eftermiddagen spenderade vi i red mountian, över bergen till Keystone och Dillon. Fantastiska berg och dalgångar. Bergen var inte så röda utan mest vita hahaha.




Slingervägar upp och motorväg ner.

Gamla guldgruvor överallt




















Kvällens middag intog på ett bryggeri. Mkt gott!

Första dagen slut. Trötta och möra somnade vi ganska snabbt.

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar