söndag 10 mars 2019

Robyn

I fredags var jag och Johan inne i stan och var på Robyn. Hon uppträdde på Madison Square garden. Och vilken konsert. Hon är inte dålig, fyller en hel arena och förtrollar hela publiken. "Förbandet" eller rättare sagt för DJ:n var superkass men det gjorde bara att man hoppades på ett bättre konsert.






När hon sjöng "Dancing on my own" tog publiken över och Robyn
bara stod och myste på scen. Magiskt!







Mycket nöjda och belåtna!


Igår lördag hade vi en hantverkare här som skulle fixa min köksfläkt som varit kass i över 1 månad. Han gjorde ett halvdant jobb men fick ut en hel del löv och pinnar och tre ekorrungar. Så läskigt.




Solen strålade från en klarblå himmel så vi valde att grilla korv till lunch och sitta ute på altanen för årets första måltid.



I enklaste laget men ändå....




Jag passade att njuta av solen!!


I morse hörde vi att ekorrmamman var tillbaka i köksfläkten och när jag provade den så hade hon släpat dit en massa löv igen eller så gjorde hantverkaren ett sådant dåligt jobb i går att Johan nästan blev förbannad och skruvade ner allt igen och fixade det. Det är tur jag har en egen "handyman" som kan ALLT!
Nu funkar fläkten bättre än den någonsin gjort och alla löv och pinnar är borta.








Idag regnar det är är dassigt väder ute så det blir ingen tid i solstolen. Håller på att rensar lite i våra garderober och förbereder lite lätt för vår kommande hemresa.


Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar