tisdag 12 juni 2018

Run Forrest run

I söndags var det dags för min och Johans löptävling. 10km runt i Woodcliff lakes. Det gick men det var allt bra trögt på vissa ställen när det gick väldigt mycket uppför. Under 2-3 km gick det konstant uppför där var det jobbigt att hålla sig motiverad. Men jag hade tagit "rygg" på en annan tjej och vägrade lämna henne ur sikte, en bra morot för att driva mig framåt. Har ingen aning om vem hon var men sprang fram och tackade henne för draghjälpen när vi kommit i mål. Hon blev snopen men väldigt smickrad över att ha "hjälpt" mig runt.

Nöjda och belåtna efter tävlingen tog vi oss hem för en god kopp kaffe och när vi duschat och gjort oss klara åkte vi ner till Piermont hela familjen inklusive Harry för brunch/ lunch. Så mysigt och så gott! Jag njöt av varje tugga in i minsta detalj.







En Bellini till brunchen är inte fel.

Harry fick låna Jakobs tröja som huvudkudde.
Harry skötte sig ypperligt under bordet medans vi åt.


På eftermiddagen blev det en timmes hike i Old Tappan skogen. Många träd har fallit genom åren, och Harry vill gärna gå balansgång på dem.




kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar