söndag 19 november 2017

Är så tacksam

Hjälp, jag hinner inte med...

Vi måste börja tagga ner, det är så mycket på vårt program hela tiden att jag inte hinner reflektera över livet. Det bara passerar, jag blir äldre, får mer krämpor och det känns i nacken var och varannan dag att jag är lite smått stressad. Även om jag inte upplever mig stressad. Jag är ju trots allt väldigt bra på att planera ( tror jag har ärvt det av min pappa). Har man bara planerat och strukturerat allt bra så hinner man med ALLT. Jag vill ju inte missa något och har svårt att säga nej.

Kort rapportering!! av veckan som gått.


  • Spinningpass
  • Familjedag på polisskolan med bra föreläsare
  • Jakob har varit på 2 av 4 try outs för PVHS Bowling team för skolan. 2 till nästa vecka.
  • Agilitykurs med Harry, har gör sådana framsteg
  • Lång hike med Agneta och Harry på tisdagen och avslut med en vegansk lunch
  • Jobbade på Alvas skola på onsdagen och fredagen
  • "skvaller" promenad med Harry och min amerikanska väninna Kim på torsdagen
  • Jag och Johan var ute på middag med Susanne från Charleston på PJ Finnegan i Westwood på onsdagen, ett av våra favorithak
  • Fyrparsdate på fredagskvällen med våra vänner Wendy och Mark, Carolyn och Brian, Anne och James,
  • Luciaträning hemma hos oss på lördagseftermiddagen
  • Bakade till SWEA julmarknad på lördagensförmiddagen ( mjuk pepparkaka och choklad snittar)
  • Alva hade kalas/ tjejkväll på lördagen med en hel hög med tjejer
  • Jobbade på SWEAs årliga julmarknad idag ( söndag)

Hike med Agneta i tisdags. Manhattan i bakgrunden i diset.

En morgonpromenad med Harry, Så vackert!

Jag och Johan och James i fredags

Mark, Wendy och Brian i fredags
Carolyn, Anne och James ( James smög in i bilen två gånger hahaha)


Tackbukett till Familjen Glaser som hade med Alva till Marco Island i Florida.
De går att äta... det är cupcakes!!!

En höstig morgon...

Luciaträningen i lördags

Mitt bidrag till SWEAs julmarknad
6 st mjuka pepparkakor och 4 påsar chokladsnittar



Alvas vänner!



Medan jag fotade tjejerna ner i källaren så låg Harry vid mina fötter.
Det är ute ofta han är mer än 1 meter ifrån mig.....



Räkmackor

Sillmackor

Laxmackor





Nu blir det till att lägga benen högt i soffan och ladda inför nästkommande vecka. En superfin vän till mig och hennes man kommer på torsdag på självaste Thanksgivning. Då blir det kalkon!!

kram kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar