lördag 27 juni 2015

Hemma på Ellös

Då var jag och barnen på plats på Ellös. Huset stod kvar om än med många nya hyresgäster såsom spindlar och annat småkryp. Men efter lite vädring, dammsugning och dammning känns huset beboligt igen.
Har hunnit med födelsedagskalas för kusinerna, Jakob har hängt med sina närmsta vänner Filip och Hugo:-)
Alva har haft grillfest/ badfest med dina gamla klasskompisar, en invaderat av 13 superfina töser som alla vuxit och mognat till unga damer.

Idag började jag dagen med en morgonpromenad med syrran och Ludde och sen har jag ägnat mig åt häckklippning och lite rensning i rabatter och trädgårdsland. Har ätit våra egna färskpotatisar sim mamma och pappa satt i mina pallkragar:-)

Har varit uppe och släppt in lite hästar med Alva och Agnes.



Njuter av att vara hemma om än bara för några veckor.

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar