söndag 5 oktober 2014

Fotbollshelg

Min och Johans skål i fredags för att fira att vi var så duktiga med körkortet!


Igår, lördag,  var det fotbollsmatch igen, denna gång åkte Jakob och Johan själva. (Arsenal vann med 2-0 :-) )
I oktober kommer killarna i laget att bära rosa strumpor på sina matcher för att stödja bröstcancer fonden. Gulligt eller hur!


Jag och Alva var hemma hos Z under tiden på ett "party" med en massa krämer, oljor och annat smått och gott - organiska produkter. Fick shoppat en del, skall bli spännande att prova dem när jag får dem om någon vecka eller två och se om jag tycker att de är bra.

På kvällen var vi ute på en jätte mysig restaurang i Tappan, NY. Kan verkligen rekommendera den om ni har vägarna förbi;-) efterrätten var gudomlig.




Idag har jag och Alva varit och shoppat lite uppe i NY på förmiddagen, lite nya skolkläder och en tunnare höstjacka till Alvis. Killarna har grejat med datorerna...
På kvällen var det fotbollsmatch igen nere i Nutley, ca 30 minuter söder ut. Johan och Jakob åkte själva även denna gång, vinst med 2-1 :-)
Jag och Alva tog en kvällspromenad istället och kollade in lite av allt pynt i närområdet.



kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar