lördag 8 december 2018

Årets julfest

Eftersom det var vår sista julfest här i New Jersey slog vi på stort och bjöd in alla nära och kära.
Jag stod och förberedde plockmat mest hela dagen och vid 19 tiden började de att komma alla våra gäster.
Det var ungefär 45 personer i olika åldrar och olika nationaliteter som kom. Amerikaner, svenskar, Holländare.
Kvällen erbjöd många skratt, och många samtal. Kanske inte för min del men våra gäster verkade ha det trevligt i alla fall och de verkade gilla maten ( det var vad de sa i alla fall hahaha)


Vår svenska vän Filip var här,
 och hälsade på under helgen.















Vem vill inte smaka på en tomte tårta?




En variant på rödbetssallad doch köttbullar









Mona ( vår förra husägare) och Agneta








Jag blev helt slut efter några timmar,
 med alla dessa människor...

Vid 00.30 gick de sista gästerna. Jag och Johan röjde upp det mesta innan vi hoppade i säng.
Det var tur att det var sovmorgon dagen efter....för jag var helt slut.

Mycket lyckad tillställning, önskar jag kunde hålla en julfest till här nästa år.

kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar